Min Galna Dröm om Harry!

Det började med att Harry var ledsen och gick med sin mamma Anne upp för en backe och hem till mitt hus.
Så kom de fram till dörren och gick in.
Och Lovisa var där och sa: Hej, Älskling!
Då sa Harry : Kom till ditt rum, babe, vi har lite ouppklarade affärer.
Då sa Lovisa: Okej! o.o

De gick in i Lovisas rum och slänge sig på sängen och började hångla lite grann.
De kom ut glada och pigga som en solstråle!

Jag, Lovisa och Harry gick till gymmet och började träna.
Jag gick fram till Harry efter han hade duschat och kramade honom.
Sen pussade han mig på kinden.

Och Lovve såg det så hon gick fram till Harry och började grovhångla och pussa honom på magen.

Jag frågade Harry om Liam skulle komma.
Harry svarade: Ja, och Zayn och Louis och Niall. Vi ska göra en överraskning till er!

Då blev jag glad och sprang till Lovisa och berättade om det.

Vi gick och frågade Harry om vi kunde gå nu.
Harry ville också gå.
Så vi duschade och fixade oss, sen bar Harry Lovisa hem.

Så kom vi hem och kollade på One Direction - The Live Tour, filmen och skrattade och åt polkachoklad!

Sen vaknade jag och trodde att det va påriktigt xD Haha

xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0